2013. április 15., hétfő

E havi molyulásom

Avagy e havi szerzeményeim listája:

                                           

 1.) J.K.Rowling: Átmeneti üresedés
jk-rowling-atmeneti-uresedes.jpg Már régóta tűkön ültem,hogy hadd vegyem meg ,csak idáig nem akartam mert a várólistámon más könyvek szerepeltek és azokat szerettem volna befejezni (és tudtam ,hogy ha előbb megveszem a könyvet nem fogok bírni magammal és rögtön elolvasom :P).Miért is vártam már és örülök annyira a könyvnek?: ,mert Rowling írta szóval rossz csak nem lehet ,hátha sikerül megint olyan csodálatos világot teremtenie ,mint a Harry Potterben. Nagyon nagy reményeim vannak a könyvvel kapcsolatban meglátjuk mi lesz belőle. Mellesleg sikerült 25%kedvezménnyel beszereznem a Merhavia kft.-nél. Egyébként mindenkinek ajánlom a Merhaviát ,mert minden könyvre 25% kedvezményt adnak és készségesen beszereznek bármit ,amit kérsz tőlük.
                                     

     2.) Isaac Marion: Eleven testek
                                                                       TN6_B1048768.JPG  
 Hát szerintem az Eleven testes cikkemből ,már kiderült ,hogy már tűkön ültem,hogy megjelenjen a könyv.:D Csak az tartott vissza ,hogy a megjelenése napján rögtön megvegyem ,hogy szeretem a pénztárcámat és még várni kellett ,hogy a Merhaviánál meghozzák a könyvet s ezáltal 25% kedvezményt kapjak rá. Remélem legalább olyan jó lesz ,mint a film.:D
                                

    
 3.) Cesar Millan: Rövid útmutató a boldog kutyához
                                                                          728286f.gif
Még egy számomra must have könyv ,mert imádom a kutyákat nekem is van 2,nagyon szeretem Cesar Millan könyveit és a stílusát és épp akkor tájt szomorkodtam magamban ,hogy Magyarországon milyen kevés Cesar könyv van kiadva ,ahhoz képest ,hogy mennyit írt a szerző. Képzelhetitek azt az öröm mámort ,amikor megpillantottam a könyvet! (minden elhomályosult és utána csak a könyvet láttam :3 ). Első könyvsiker kölcsönzőben akadtam rá és ott is 25% kedvezménnyel vásároltam meg.<3
                            

  
   4.) Peter Gethers: A macska,aki Párizsban járt
                                                                          166955.jpgHa már éppen az első könyvsiker kölcsönző c. boltban jártam körülnéztem az akciós könyvek között (mint mindig ,de eddig sosem találtam olyan könyvet amit megvettem volna ,mert vagy nem volt olyan témájú vagy ha volt eléggé ramaty állapotban volt már). Na de most ráakadtam erre a gyöngyszemre ,legalább is remélem ,hogy az. Először furcsálltam ,hogy van még olyan állatról szóló történet ,amiről nem hallottam még ,ezért picit gyanús volt gyorsan utána kerestem mobilon a molyon.hu-n ,mivel jókat írtak róla meg is kaptam az utolsó löketet és megvettem. Tökéletes állapotú könyv szerintem max.1-x olvashatták ,mivel 1991-es kiadás már nem hófehérek a lapjai ,hanem enyhén sárgák ,de ez a legnagyobb hibája ,így sikerült 2500Ft helyett 1200-ért megvennem.Remélem tényleg jó üzlet volt.
                         

   
5.) Jane Aausten: Büszkeség és balítélet
                                                                          713389_4.jpg
Bele estem a könyv piac legnagyobb csapdájába ,ami nem más mint a borító(na meg az akciók :P ). Szerintem nagyon is fontos része egy könyvnek a borítója javíthat ,de akár ronthat is egy könyvön.Meglátni és megszeretni velem így volt. Hát nem gyönyörű? Olyan finom a borítója a rajz, a fehér és az arany betűk kontrasztja és a barna és arany betűk összhangja! Engem lekenyerezett ,pedig a kötelező olvasmányokat általában könyvtárból kölcsönözöm,de itt nem bírtam ki.
                    

   
 6.) Jane Austen: A klastrom titka
                                                                       untitled.jpg 
Khm, hát igen itt is nyomós ok volt a kinézete ,de a pontos indoklás: ne csak egy könyv alapján ítéljem meg az írónőt,ismereteim tágítása, érdekesnek ígérkező sztori.
                      

  
7.)Charlaine Harris: Inni és élni hagyni
                                                                                  inni-es-elni-hagyni.jpg 
Lassan 4 éve érdekel a könyv,ugyanis anno hallottam ,hogy jobb/olyasmi ,mint az Alkonyat (igen én szeretem a Twilight-ot ,majd egy cikkben ki is fogom fejteni miért) ,de akkor azt mondták ,hogy idősebb korosztálynak szól lassan 18 évesen remélem elértem azt a kort ,hogy megértsem/tetszen a könyv.Mondjuk édesanyám körbe röhögöt ,hogy szerintem 4 év után elég idős vagyok egy könyvhöz/talán azon ,hogy én így várakozok egy könyv miatt.Mindegy ,majd meglátom ,amikor olvasom ,hogy mennyire a korosztályomnak szól a dolog. Jane Austenekről és eről a könyvről ,hogy a glamour napok miatt az Ulpius-háznál 33%kedvezményt,1+1-es mozijegyet,törzsvásárlói kártyát,1500Ft könyv kupont és egy ajándék könyvet kaptam hozzájuk.:3


             
              8.) Janet Evanovich: Egy fejvadász
                                                                              TN6_B940142.JPG 
Az ajándék könyv: Két könyv közül lehetett választani Réti László Kaméleonja és e között.Ezt választottam,mert könnyedebb,fiatalos témára vágytam,jónak ígérkezett a leírás is róla és a legtöbb könyv ,amiből filmet csinálnak nem olyan rossz.
Könyv értékelésekkel majd jelentkezem.;) További szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése